Call Center w chmurze


Porównaj pakiety VoIP:

aleCallCenter
Cena pakietu: 120 zł / mc
Ilość użytkowników: bez ograniczeń
Strona usługi: aleCallCenter.pl

aleCallCenter Plus
Cena pakietu: 160 zł / mc
W pakiecie nagrywanie rozmów
Strona usługi: aleCallCenter.pl

Przydatne informacje:

krajowe numery kierunkowe
zagraniczne numery kierunkowe

Sri Lanka

Sri Lanka, oficjalnie Demokratyczna Socjalistyczna Republika Sri Lanki, to kraj położony w Azji Południowej, na wyspie Sri Lanka na Oceanie Indyjskim. Graniczy z Indiami na północnym wschodzie i wschodzie, z Zatoką Bengalską na północnym wschodzie, z Morzem Lankańskim na południowym zachodzie i południu, a także z Zatoką Mannaar i Cieśniną Palk na zachodzie. Kraj ma długą historię i kulturę, a także piękne krajobrazy, w tym plaże, góry i lasy deszczowe. Gospodarka Sri Lanki opiera się głównie na rolnictwie, przemyśle i turystyce.

Sri Lanka - cennik połączeń

Call center w chmurze to rozwiązanie, dzięki któremu przede wszystkim usprawnisz komunikację w firmie i podniesiesz jakość obsługi swoich klientów, a przy okazji znacznie obniżysz koszty ponoszone na telekomunikację, w szczególności na telefoniczne połączenia międzynarodowe.

Sri Lanka stacjonarne: 0,87 zł netto / min.
Sri Lanka komórkowe: 0,88 zł netto / min.

Pełny cennik call center w chmurze: www.alecallcenter.pl/cennik.html


Telepartner Sp. z o.o., Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, telefon: 22 203 40 40, faks: 22 203 40 41.