Mając usługę call center w chmurze możesz korzystać z numerów telefonicznych z dowolnych stref numeracyjnych, a lokalizacja Twojej firmy nie musi mieć znaczenia. Możesz przypisać do swoich usług wiele numerów z różnych stref numeracyjnych. W ten sposób możesz na przykład sprawić wrażenie nieco większej firmy.
Przykładowe miejscowości strefy 33 to:
Andrychów, Bielsko-Biała, Brenna, Brzeznica pow.wadowicki, Buczkowice, Budzów, Bystra, Chybie, Cieszyn, Czernichów pow.żywiecki, Dębowiec pow.cieszyński, Gilowice, Goleszów, Górki Wielkie, Haźlach, Istebna, Jasienica, Jaworze, Jeleśnia, Kalwaria Zebrzydowska, Kęty, Korbielów, Koszarawa, Kozy k. Bielska-Białej, Krzeszów, Krzyżowa, Lachowice, Lanckorona, Lipowa, Łękawica, Łodygowice, Maków Podhalański, Międzyrzecze Górne, Milówka, Mucharz, Nowa Wieś, Osiek pow.oświęcimski, Oswiecim-Babice, Oświęcim, Pisarzowice k. Bielska Białej, Pogwizdów, Polanka Wielka, Porąbka, Przeciszów, Radziechowy-Wieprz, Rajcza, Skawica, Skoczów, Spytkowice pow.wadowicki, Stróża, Strumień, Stryszawa, Sucha Beskidzka, Szczyrk, Ślemień, Świnna, Tomice, Ujsoły, Ustroń, Wadowice, Węgierska Górka, Wilamowice, Wilkowice, Wisła, Zator, Zawoja, Zembrzyce, Żywiec.
Więcej informacji: www.alecallcenter.pl/lista-stref.html